ျမန္မာတို႔ရဲ႕ ဓေလ့ရိုးရာေတြထဲမွာ
ႏွစ္သက္စရာေကာင္းတဲ့အခ်က္တစ္ခုရွိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ကိန္းဂဏန္း ေတြကို
မွတ္သားတဲ့ေနရာမွာ “လကၤာ” ေလးေတြနဲ႕ မွတ္သားၾကျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ “ဥၾသေအာ္မည္၊
ကုန္းေဘာင္တည္” ဆိုတာ ၁၁၁၅ ခုႏွစ္မွာ ကုန္းေဘာင္မင္းဆက္ကို စတင္တည္ေထာင္
ခဲ့တာကို မွတ္သားခဲ့ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
“လွည္းဝင္ရိုးသံ တညံညံ၊ ပုဂံဘုရားေပါင္း”
ဆိုၿပီး ပုဂံျပည္မွာရွိခဲ့တဲ့ ေစတီပုထိုးေပါင္းဟာ ၄၄၄၆၇၃၃ခု
ရွိတယ္ဆိုတာကို လကၤာနဲ႕မွတ္သားၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ “ဦးေကာင္းလိမ္ထုတ္၊
မင္းဆက္ျပဳတ္”ဆိုၿပီးေတာ့လည္း ၁၂၄၇ ခုႏွစ္မွာ သီေပါမင္း ပါေတာ္မူၿပီး
ျမန္မာ့ထီးနန္းဆက္ ပ်က္သုန္းသြားတာကို မွတ္သားၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုမွတ္သားႏိုင္ဖို႕-
.
တနလၤာ (က၊ခ၊ဂ၊ဃ၊င) ဆိုရင္ (၂)ဂဏန္း၊
အဂၤါ (စ၊ဆ၊ဇ၊စ်၊ည)ဆိုရင္ (၃)ဂဏန္း၊
ဗုဒၶဟူး (ရ၊ယ၊လ၊ဝ)ဆိုရင္ (၄)ဂဏန္း၊
ၾကာသပေတး (ပ၊ဖ၊ဗ၊ဘ၊မ)ဆိုရင္ (၅)ဂဏန္း၊
ေသာၾကာ (သ၊ဟ)ဆိုရင္ (၆)ဂဏန္း၊
စေန (တ၊ထ၊ဒ၊ဓ၊န)ဆိုရင္ (၇)ဂဏန္း ဆိုတာေတာ့ အေျခခံအေနနဲ႕ သိထားရပါမယ္။
.
ဒီလိုဘဲ ျမန္မာ့ေဆးပညာ နဲ႕
ေဗဒင္ပညာေတြမွာလည္း ကိန္းဂဏန္းေတြကို လကၤာေတြနဲ႕ မွတ္သားၾကပါတယ္။
“ေအာင္၊လံ၊ထူ၊စစ္၊သူ၊ႀကီး၊ပြဲ” ဆိုတာ မဟာဘုတ္ခ်တဲ့ လကၤာပါ။ “စ၊ သာ၊ ေရႊ၊
ကူ၊ အင္း၊ ဝ၊ သူ၊ ဆန္၊ ျဖဴ၊ တ၊ တင္း၊ ေပး” ဆိုတာ နကၡတ္ေဗဒင္မွာ
ရာသီခြင္ေတြရဲ႕ အိမ္ရွင္ၿဂိဳဟ္ေတြကို မွတ္သားတာပါ။
ျမန္မာ့ေဗဒင္ပညာ အဂၤဝိဇၨာမွာက်ျပန္ေတာ့
လကၤာေတြနဲ႕ ခ်ည္းသာ မွတ္သားထားခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး ယခုအခ်ိန္အထိ အခ်ဳိ႕လကၤာေတြဟာ
အဓိပၸါယ္ေဖာ္လို႕ မရေသးပါဘူး။ အဂၤဝိဇၨာပညာဟာ အေပၚယံၾကည့္ရင္ လြယ္သေယာင္နဲ႕
ခက္ခဲနက္နဲတဲ့ ပညာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ေဗဒင္ပညာတစ္ခုတည္း သာမက ျမန္မာ့ေဆးပညာ၊
အဂၢိရတ္ပညာ၊ အင္းပညာတို႕ထိေအာင္ ပါဝင္ပတ္သတ္ေနပါတယ္။
တစ္ခ်ဳိ႕ပညာရွင္ေတြကေတာ့ အဂၤဝိဇၨာပညာဟာ “ထြက္ရပ္လမ္း” ထိေအာင္
ေပါက္ေျမာက္ႏိုင္တယ္ လို႕လည္း ယံုၾကည္ ေနၾကပါတယ္။
အဂၤဝိဇၨာပညာမွာ လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႕
တိက်မွန္ကန္ေအာင္ ေျပာႏိုင္တဲ့ နည္းေလးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီနည္းေလးေတြကိုလည္း
လကၤာေလးေတြနဲ႕ ဖြဲ႕ထားတာပါဘဲ။ အဲဒီအထဲက “အင္တူလက္မွ်၊ နဂိုပ” ဆိုတဲ့ လကၤာကို ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။ “အင္”ဆိုတာ တနဂၤေႏြ၊ “တူ”ဆိုတာ စေန၊ “လက္”ဆိုတာ ဗုဒၶဟူး၊ “မွ်” ဆိုတာ ၾကာသပေတး ေပါ႕။
ဒီ လကၤာရဲ႕ အဓိပၸါယ္က တနဂၤေႏြ၊ စေန၊ ဗုဒၶဟူး၊ ၾကာသပေတး ဆိုတဲ့ ေန႕နံေတြဟာ “သူ႕နဂိုအတိုင္းဘဲ” ရွိၿမဲအတိုင္းဘဲ။ မေရြ႕ေျပာင္းဘူး၊ မလႈပ္ရွားဘူး၊ တည္ၿငိမ္ေနတယ္ လို႕ ဆိုလိုတာျဖစ္တယ္။ အဂၤဝိဇၨာမွာ “ေန႕ နဲ႕ အခါ”
ဆိုၿပီး (၂)မ်ဳိးရွိပါတယ္။ ေန႕တစ္ေန႕မွာ ေန႔ပိုင္းမွာ အခါ (၈)ပိုင္း၊
ညပိုင္းမွာ အခါ(၈)ပိုင္းစီ ရွိပါတယ္။ နံနက္ (၆) နာရီ ကေန၊ ညေန (၆)နာရီ
အတြင္း အခါ(၈)ပို္င္း ပိုင္းလိုက္ေတာ့ တစ္ပိုင္းကို တစ္နာရီခြဲရပါတယ္။
ညပိုင္းမွာလည္း ညေန(၆)နာရီကေန၊ နံနက္ (၆)နာရီအတြင္း အခါ(၈)ပိုင္း
ပိုင္းလိုက္ျပန္ေတာ့ တစ္ပိုင္းကို တစ္နာရီခြဲရပါတယ္။ အဲဒီတစ္နာရီခြဲစီကို “သူရဇၨ ၊ ေသာၾက ၊ ဗုဒၶ ၊ စေႁႏၵာ ၊ ေသာရီ ၊ ဂုရု ၊ ေဘာမ” ဆိုတဲ့ လကၤာေလးကို ေန႕အစဥ္အလိုက္ အတိုင္း ခ်သြားရင္ အဂၤဝိဇၨာအခါေတြကို ရပါတယ္။ လကၤာမွာပါတဲ့ အေခၚအေဝၚေတြက -
သူရဇၨ ဆိုတာ တနဂၤေႏြ (၁)ဂဏန္း
ေသာၾက ဆိုတာ ေသာၾကာ (၆)ဂဏန္း
ဗုဒၶ ဆိုတာ ဗုဒၶဟူး (၄)ဂဏန္း
စေႁႏၵာ ဆိုတာ တနလၤာ (၂)ဂဏန္း
ေသာရီ ဆိုတာ စေန (ဝ)ဂဏန္း
ဂုရု ဆိုတာ ၾကာသပေတး (၅)ဂဏန္း
ေဘာမ ဆိုတာ အဂၤါ (၃)ဂဏန္း
.
အဲဒီေတာ့ ေန႕တစ္ေန႕မွာ ရွိတဲ့ အဂၤဝိဇၨာ အခါေတြ ရွိေနပံုကို ဇယားေလးနဲ႕ ၾကည့္ရေအာင္။
၆းဝဝ မွ ၇း၃ဝ | ၇း၃ဝ မွ ၉းဝဝ | ၉းဝဝ မွ ၁ဝး၃ဝ | ၁ဝး၃ဝ မွ ၁၂းဝဝ | ၁၂းဝဝ မွ ၁း၃ဝ | ၁း၃ဝ မွ ၃းဝဝ | ၃းဝဝ မွ ၄း၃ဝ | ၄း၃ဝ မွ ၆းဝဝ | |
တနဂၤေႏြေန႕ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ |
တနလၤာေန႕ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ |
အဂၤါေန႕ | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ |
ဗုဒၶဟူးေန႕ | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ |
ၾကာသပေတးေန႕ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု |
ေသာၾကာေန႕ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက |
စေနေန႕ | ေသာရီ | ဂုရု | ေဘာမ | သူရဇၨ | ေသာၾက | ဗုဒၶ | စေႁႏၵာ | ေသာရီ |
.
ဒီဇယားေလးကို သိရင္ အဂၤဝိဇၨာပညာကို
အသံုးျပဳၿပီး ေမးခြန္းတစ္ခ်ဳိ႕ေတြကို ေျဖႏိုင္ပါၿပီ။ “အင္၊ တူ၊ လက္၊ မွ် ၊
နဂိုပ” ဆိုတဲ့ တနဂၤေႏြ၊ စေန၊ ဗုဒၶဟူး၊ နဲ႕ ၾကာသပေတး (၄)မ်ဳိးဟာ “ေန႕ နဲ႕ အခါ” ႏွစ္ခု တြဲရက္ျဖစ္ေနရင္ အဲဒီ
အခ်ိန္မွာ လႈပ္ရွားျခင္း၊ ေရႊ႕ေျပာင္းျခင္း၊ ခရီးသြားလာျခင္း ဆိုတဲ့
ကိစၥေတြဟာ မေအာင္ျမင္ဘူး၊ မျဖစ္ေျမာက္ဘူးလို႕ ေဟာႏိုင္ပါတယ္။
ဥပမာ- တနဂၤေႏြေန႕ ေန႕လယ္ (၁)နာရီေလာက္မွာ
လူတစ္ေယာက္က သူႏိုင္ငံျခားကို သြားျဖစ္မလားလို႕ ေမးရင္ တနဂၤေႏြေန႕
(ေသာရီ)စေနအခါ ျဖစ္ေနေတာ့ “အင္ တူ” ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ လံုးဝမသြားျဖစ္ဘူး လို႕
ယတိျပတ္ေဟာခ်လိုက္ပါ။ လံုးဝမမွားေစရဘူး။ သူအနည္းဆံုး (၆)လေလာက္အတြင္း
ႏိုင္ငံျခားကို မသြားျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ခရီးသြားဖို႕ လက္မွတ္ဝယ္ထားၿပီးမွ
ဆတ္ေဆာ့ၿပီး ေဗဒင္ေမးလိုက္လို႕ “ေန႕နဲ႕အခါ” ဟာ အင္တူလက္မွ် အခ်ိန္
ျဖစ္ေနရင္လည္း ဒီခရီးဟာ လံုးဝ မသြားျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ ဝယ္ၿပီးသားလက္မွတ္
ဆံုးလိမ့္မယ္လို႕ ရဲရဲေျပာလိုက္ပါ။ မမွားေစရပါဘူး။ အာမခံပါတယ္။
လြန္ခဲ့တဲ့ (၁ဝ)ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္က ကၽြန္ေတာ္
ေဗဒင္ပညာနဲ႕ အသက္မေမြးခင္ ေဗဒင္ကို အေပ်ာ္တမ္းေဟာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆရာတစ္ေယာက္(ေဗဒင္ဆရာမဟုတ္)နဲ႕ လမ္းမွာေတြ႕ရင္း စကား
စမည္ေျပာၾကေတာ့ သူမနက္ျဖန္ခါကို မႏၲေလးကို မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္နဲ႕
သြားမွာျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဂၤဝိဇၨာနဲ႕
ပတ္သတ္ၿပီး အရမ္း Crazy ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္ေတာ့ နာရီကို
လွမ္းၾကည့္လိုက္တာ “အင္တူ၊လက္မွ်” ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဆရာ့ကို
“ဆရာ- မနက္ျဖန္ ဆရာတို႕ရဲ႕ ခရီးစဥ္ ပ်က္လိမ့္မယ္” လို႕ ေျပာခ်လိုက္ပါတယ္။
ဆရာက သူ႕အိတ္ထဲက လက္မွတ္ႏွစ္ေစာင္ထုတ္ျပၿပီး “ေဟ့ေကာင္၊ ဒီမွာ လတ္မွတ္ေတာင္
ဝယ္ၿပီးၿပီးကြ ” လို႕ ေျပာပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က “အဲဒါဆို
ဆရာ့လတ္မွတ္ေတြ ဆံုးၿပီဆရာ” လို႕ ခပ္ရဲရဲ ေျပာခ်လိုက္ေတာ့ ဆရာက မယံုၾကည္တဲ့
အမူအရာနဲ႕ ခပ္ၿပံဳဳးၿပံဳးလုပ္ ေနပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးေပါ႕။
ဒီလိုနဲ႕ ဆရာနဲ႕ကၽြန္ေတာ္လမ္းခြဲသြားၿပီး
ေနာက္ေန႕ ညေနပိုင္းေလာက္မွာ ဆရာ႕ဆီက ဖုန္းလာပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့
သူနဲ႕အတူသြားမယ့္ မိတ္ေဆြရဲ႕ မိခင္ျဖစ္သူ ရုတ္တရက္ ေဆးရံုတင္လိုက္ရလို႕
ခရီးစဥ္ ပ်က္သြားတဲ့အေၾကာင္းပါ။ “ေဟ့ေကာင္ , မင္း ဟုတ္လွခ်ည္လား” လို႕
ခ်ီးမြမ္းလိုက္တာကိုေတာ့ မႂကြားခ်င္ေပမယ့္ ႂကြားလိုက္ရပါဦးမယ္။
ေျပာခ်င္တာကေတာ့ အဂၤဝိဇၨာပညာရဲ႕ အံ့ၾသစရာေကာင္းတဲ့ ေဟာကြက္ကေလး ေတြကိုပါ။
ဘာေမြးေန႕သကၠရာဇ္၊ ဘာ ေဘာပင္၊စာရြက္မွ မပါဘဲ
စကၠန္႕ပိုင္းအတြင္းေျပာႏိုင္တာကို ေျပာခ်င္တာပါ။
ဒီ “အင္တူလက္မွ်”ေလးကို သံုးၿပီး – တနဂၤေႏြေန႕ – စေနအခါ၊ ဗုဒၶဟူးအခါ နဲ႕ ၾကာသပေတးအခါ။
ဗုဒၶဟူးေန႕ – တနဂၤေႏြအခါ၊ စေန အခါ၊ ၾကာသပေတးအခါ။
ၾကာသပေတးေန႕ – တနဂၤေႏြ အခါ၊ ဗုဒၶဟူး အခါ၊စေနအခါ။
စေနေန႕ – တနဂၤေႏြအခါ၊ ဗုဒၶဟူး အခါ၊ ၾကာသပေတးအခါ ေတြမွာ ေမးလာတဲ့ ……
ခရီးကိစၥ ၊ အေျပာင္းအေရႊ႕ကိစၥ၊ အေျပာင္းအလဲ
ကိစၥေတြကို မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘူးလို႕ ေဟာႏိုင္ပါတယ္။
ခ်ဲ႕ထြင္ေဟာခ်င္ရင္
ရာထူးတက္မလားမတက္ဘူးလား၊ အိမ္ေထာင္ကြဲမလားမကြဲဘူးလား၊ အိမ္ေျပာင္းရ
မလားမေျပာင္းရဘူးလားဆိုတာေတြပါ ေဟာႏိုင္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ
ေမးခြန္းထုတ္စရာရွိတာက အဲဒီ မျဖစ္ေသးဘူးဆိုတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာမွာလည္း
ဆိုတာပါဘဲ။ အဲဒါက အေျခအေနအေပၚမွာ တည္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခား ခရီးဆိုရင္ေတာ့
(၆)လေလာက္အတြင္း သြားျဖစ္ဖို႕ မလြယ္ပါဘူး။ ျပည္တြင္းခရီးဆိုရင္ အနည္းဆံုး
(၁)လအတြင္း မသြားျဖစ္ပါဘူး။
အိမ္ေထာင္ေရးအဆင္မေျပလို႕ ကြဲခ်င္လို႕ေမးရင္
အနည္းဆံုး (၁)ႏွစ္အတြင္းေတာ့ မကြဲ ႏိုင္ေသးပါဘူး။ ရာထူးတက္မတက္ေမးရင္လည္း
(၆)လ ကေန (၁)ႏွစ္အတြင္း မတက္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ ဒါေတြက အေတြ႕အႀကံဳနဲ႕
ဉာဏ္ထုတ္တတ္မႈအေပၚမွာ တည္ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုကို
ေျပာျပပါဦးမယ္။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဟာ (ၾသစေတလွ်)ကို
အၿပီးထြက္ဖို႕ႀကိဳးစားေနတဲ့အခ်ိန္။ သူဘယ္ေတာ့ေလာက္ ထြက္ရမလဲ ေမးဘူးတယ္။
သူေမးတဲ့ အခ်ိန္မွာ “အင္တူလက္မွ်” ျဖစ္ေနလို႕ မသြားျဖစ္ေသးဘူး ေျပာလိုက္ပါတယ္။ မွန္ပါတယ္။ မသြားျဖစ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ (၃)လေလာက္မွာ ထပ္ေမးတယ္။ “အင္တူလက္မွ်” ပါဘဲ။ ေနာက္(၄)လေလာက္မွာ ထပ္ေမးတယ္။ “အင္တူလက္မွ်”
ဘဲ ျဖစ္ေနျပန္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က (အေတြ႕အႀကံဳအရ)
လံုးဝမထြက္ျဖစ္ေတာ့ဘူးလို႕ဘဲ ေျပာလိုက္ပါေတာ့တယ္။
မွန္ပါတယ္။ အခုဆို
(၁ဝ)ႏွစ္ေက်ာ္ခဲ့ပါၿပီ။ သူ, ထြက္ဖို႕ ႀကိဳးစားေနတုန္း ၾသစေတလွ်ႏိုင္ငံမွာ
ေရႊ႕ေျပာင္းႏိုင္ငံျခားသားေတြကို ကန္႔သတ္တဲ့ ဥပေဒအသစ္ထြက္လာပါတယ္။
ေနာက္ဆံုး ဘယ္လိုမွ ႀကိဳးစားလို႕မရတဲ့အတြက္ သူ လက္ေလွ်ာ႕သြားရပါေတာ႔တယ္။
အဂၤဝိဇၨာဟာ တြက္ရတာ လြယ္ကူျမန္ဆန္သေလာက္
အမွန္မ်ားပါတယ္။ လူ႕ဘဝမွာ အမ်ားဆံုးေတြ႕ႀကံဳေနရတဲ့ ျပႆနာေတြရဲ႕ အေျဖကို
သိေအာင္ႀကိဳးစားတဲ့ေနရာမွာ အဂၤဝိဇၨာဟာ သိပ္အသံုးဝင္ပါတယ္။ လက္ဝါးကို
ျဖန္႕ၾကည့္ရင္ဘဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဇာတာခြင္ႀကီးခ်ၾကည့္ရင္ဘဲျဖစ္ျဖစ္၊
ခရီးသြားျဖစ္မလား၊ မသြားျဖစ္ဘူးလား ဆိုတာကို ေျပာျပဖို႕ မလြယ္လွပါဘူး။
ဒါမ်ဳိးကိစၥမွာ အဂၤဝိဇၨာက ေအးေအးေဆးေဆးဘဲ။
နာရီကို
တစ္ခ်က္ေကာက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး ခရီးသြားျဖစ္မလား၊ မျဖစ္ဘူးလား။
မနက္ျဖန္ေဘာလံုးပြဲမွာ မန္ယူႏိုင္မလား၊ ခ်ယ္ဆီးႏိုင္မလား။ ေျပာႏိုင္တယ္။
အိုဘားမားႏိုင္မလား၊ မက္ကိန္းႏိုင္မလား။ ဒါလည္း လြယ္လြယ္ေလးဘဲ။
သူတို႕ေမြးေန႕ေတြသိစရာမလိုပါဘူး။ နာမည္သိရင္ ရပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး ေမြးေန႕၊ ေန႕နံ၊ နာမည္ ဘာတစ္ခုမွ မသိရရင္လည္း အဂၤဝိဇၨာမွာ ေဟာလို႕ရတဲ့ နည္းလမ္းေတြရွိပါတယ္။
အေႂကြးျပန္ရမလားမရဘူးလား၊ ဒီလုပ္ငန္းလုပ္ရင္
ေအာင္ျမင္မလား၊ ရာထူးတက္မလား၊ အေရာင္းအဝယ္ ရႈံးမလားျမတ္မလား၊ ဒီကုန္ပစၥည္း
ေလွာင္သင့္သလား၊ အမႈအခင္းမွာ အႏိုင္ရမလား၊ ဒီလူနဲ႕တြဲလုပ္သင့္လား၊
ဒီလူနဲ႕လက္ထပ္သင့္သလား၊ ဒီအိမ္ၿခံေျမ၊ အခန္းကို ဝယ္သင့္သလား။ ဒီပစၥည္း
ဝယ္သင့္သလား။ အတုလား၊ အစစ္လား။ အရႈပ္အရွင္း ရွိသလား။ ဒီလူကို
ေငြေခ်းသင့္သလား။ လူနာ ျပန္က်န္းမာလာမလား၊ နာတာရွည္ျဖစ္ေနမလား၊ ေနာက္ဆံုး
ေသမလား၊ရွင္မလား ဆိုတာမ်ဳိးက အစ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ အင္မတန္လြယ္ကူပါတယ္။
ဘယ္လိုေမးခြန္းမ်ဳိးကိုမဆို ေျဖႏိုင္ပါတယ္။ အနည္းဆံုး (၈၅)% မွန္ရပါမယ္။
ေဗဒင္ပညာကို ဝါသနာပါၿပီး အခုမွ စတင္ သင္ယူလိုသူမ်ားအတြက္ ေရွ႕လပိုင္းေလာက္မွာ
မဟာဘုတ္၊ အယူေတာ္မဂၤလာပညာ၊ ျမန္မာ့ဟူးရားေဗဒင္(အဂၤဝိဇၨာ ႏွင့္ မဟာကာလ)၊
အေရွ႕တိုင္း ဟူးရား ေဗဒင္၊ အေနာက္တိုင္းဟူးရားေဗဒင္၊ တားေရာ႕သခ်ၤာေဗဒ(Taro-Numerology) ေတြကို သင္ခန္းစာအစီအစဥ္နဲ႕ ဘေလာ့ေပၚမွာ က႑တစ္ခုဖြင့္လွစ္ၿပီး အခန္းဆက္ သင္ၾကားျပသ ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
.
အားလံုးက်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစကုန္ေသာ္။
ေဒါက္တာတင္ဗိုလ္ဗိုလ္ (ကြန္ပ်ဴေဗဒသုခုမ)
No comments:
Post a Comment